Novosti test: „Opel astra GTC“

Ekipa „NOVOSTI“

14. 08. 2012. u 14:29

Pod haubom motor od 180 KS. Krivine „guta“. Dizajn za desetku

ATRAKTIVNA! Samo ova reč dovoljna je da na najbolji način opiše još jedno „čedo“ nemačkog automobilskog giganta - „Astru GTC“. „Opel“ je, kao nebrojeno puta dosad, u potpunosti uspeo da kreira auto koji će vozaču prirasti za „dušu i telo“, i predstavljati nešto više od običnog četvrotočkaša. I upravo ova „sportistkinja“ zapala je „za oko“ gotovo svakom ko bi nas ugledao na test-vožnji ulicama Beograda.

Motor

„OPEL astra GTC“ je u pravom smislu reči „sportista u duši“, ali je i prilikom „obične“ vožnje zaslužila najviše ocene. Ova „mašina“ odlična je za „krivudanje“ gradskim ulicama i bulevarima, dok svoj maksimum, razumljivo, pokazuje na auto-putu. Model na testu „Novosti“ bio je opremljen 1,6 litarskom benzinskim turbo agregatom, od 180 KS. Svoj „trk“ od 0 do 100 „odrađuje“ za 8,3 sekunde, maksimalna brzina je 220 kilometara na čas, dok je emisija CO2 168 g/km.

Ono što ova moćna „astra“ krije ispod haube predstavlja zapravo, motor koji je, pre svega, praktičan. U gradskim uslovima vožnje, zabeležili smo potrošnju od oko 10 litara (fabrički deklarisana potrošnja je od 7,2 litara benzina na 100 kilometara). „Astra GTC“ krivine „guta“ bez većih problema, pa deluje da je praktično „zalepljena“ za asfalt. Uživanju u vožnji doprinosi i šestostepeni manuelni menjač.

INFO Međ. razmak 2.695 mm
 Masa vozila 1.371 kg
Zapr. prtljažnika 375 l
 Cena „sport“ paketa 21.106 €

Umetnost

SPOLjAŠNjI izgled ove „lepotice“ možda je i najjači adut, pa „astra GTC“, prosto pleni na svakoj krivini. Sjajne proporcije čine da linija ovog automobila predstavlja priču za sebe. Nemački dizajneri tako su spojili nespojivo - „mišićavost“ i „nežnost“ ovog automobila, pa slobodno možemo reći da karoserija predstavlja pravo umetničko delo. Uživanje se nastavlja ulaskom u kabinu, gde je izvanredan ambijent. Instrument-tabla, volan, sedišta, menjač, nasloni za ruke, moćan audio sistem... vozača će bukvalno opustiti dok „krstari“ drumovima.

Oprema

„OPEL astra GTC“ u „sport“ paketu košta 21,106 evra. Za ovaj iznos dobijaju se, pored ostalog, automatska, dvozonska klima, putni računar, komande na upravljaču, ambijentalno osvetljenje, senzori za kišu, uređaj za nivelisanje prednjih svetala, automatska duga svetla...

Model na testu bio je opremljen i dodatnim „džidža bidžama“, - „park pilot“ senzorima za napred i nazad, naplacima od 19 inča, dodatno zatamnjenim zadnjim staklima i drugim detaljima koji u tom slučaju „pumpaju“ cenu do 23.034 evra (sa PDV-om).

Komfor

UKUPAN kvalitet takozvane završne obrade nadmašuje sve dosad viđeno u „Opelovim“ modelima. Komforu dodatno doprinose sjajno postavljeni odeljci za odlaganje stvarčica i centralni, pomični naslon za ruke, ispod koga se takođe mogu odlagati sitnice.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (2)